13 Haziran 2016 Pazartesi

20 Years Old Dizi Yorumu ♥ Mini Dizi


Merhaba! Az önce bitirdiğim bir Mini Dizi yorumu ile buradayım! ♥
Şimdi sizlere dizi hakkında bilgiler verip yorumlayacağım :)

Dizi Adı: 20 Years Old

Dizi Türü: Romantik - Mini Dizi

Süre: 20 Dakika

Bölüm Sayısı: 4 Bölüm

Yayın Tarihi: 13 Aralık

Ülke: Güney Kore

Dili: Korece

     Başrol Oyuncular;




Lee Gi Kwang: B2ST'dan kendisi ^^ fanları hemen tanımıştır zaten diye düşünüyorum ♥ Oyunculuğu harikaydı bence ♥ Çok tatlı oynadı cidden ben hayran kaldım! Çok güzel gülümsemesi vaarr!! ^^



Lee Da in: Kim Hye Rim rolünde. Yaptığı rol hiç yapmacık gelmedi tam kişisini seçmişler, kendisini de severim zaten ♥ Çok da güzel ^^ İkisi dizide çok yakışmışlar ben çok beğendim !!


 
Bu da Mini Dizimizin afişi ♥ Çok tatlı değil mi :)  Vakit geçirmek için dizi arıyordum ve bunu görünce hemen izlemek istedim! Mini dizilerden çok hoşlanırım zaten ♥ Keşke daha uzun olsaymış demediğim bir dizi oldu. Her şey yerli yerindeydi ve tam zamanlıydı. Asla bir vakit kaybı olarak düşünmüyorum bu diziyi! Hemen gidip izlemenizi öneririm Chingular ♥


Dizi hakkında sorularınız olursa eğer, yorumlara bırakabilirsiniz ^^
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder