14 Haziran 2016 Salı

Kore Dizi Ostları Önerileri ♥ #1 -Kore Meraklısı ♥

Merhabaaalaar ♥

Bu gün sizlere, Dizi Ostları önereceğim :)
Hazır iftara az kalmışken, vakit geçsin diye sizlere öneride bulunayım dedim..

İlk önereceğim ost, Descendants Of The Sun'dan olacak. Yalnız bunu dinlerken ağlamaya hazır olmalısınız! Özellikle sevgiliden ayrılanlar varsa çok güzel gideceğini düşünüyorum ^^

Descendants Of The Sun - Yoon Mirae - Always



Gerçekten müthiş bir şarkı!
Bayılıyorum ♥
Tavsiye ederimm ^^







Şimdi önereceğim şarkı da yine Descendants Of The Sun'dan. Üç tane önermeyi düşünüyorum. Hepsini önermek isterdim aslında ^^ Ama burası dolaar taşar ♥

Descendants Of The Sun - Gummy - You Are My Everything


Allah'ım bu şarkıyı beğenmemek imkansız ötesi
bence ^^ Dinlerken kulaklarım

bayram ediyor adeta!!
Bu şarkıyı dinlerken aklıma
hep özel birisi geliyor ♥

Çünkü çok özel ♥ ^^


Şimdi de Descendants Of The Sun'dan olan son şarkıyı sizlerle paylaşacağım. Hemde kim söylüyor biliyor musunuz? ^^ Exo'dan Chen ♥ Allah'ım sesine öldüğüm varlık ^^ ♥

Descendants Of The Sun - Chen & Punch - Everytime ♥

Güzel sesli Chen'im ♥ Dinleyin kesinlikle hastasıyım ♥ :p


Bir "Everytime I See Youu" deyişi var aman Allah'ım harika ♥.♥






Ve şimdi size yine bir ağlama komasına sokacak bir Ost önereceğim. Her dinleyişimde tüylerimi diken diken eden bir ost ve ben ölüyoruum :) ♥

Fated To Love You - Ailee - Goodbye My Love ♥

Dizisi de öyle böyle değil!

Gerçekten dizide bu şarkının çaldığı her yerde ağlamıştım :(

Ya o kaza sahnesine ne demeli?
Pekii, Spoi vermeyeceğim ^^

Bu şarkıyı da kesinlikle dinlemenizi öneriyorum ♥


Pinocchio'dan bir Ost geliyor! ♥ Roy Kim'in o kadifemsi sesi yok mu amanın bayılıyorum ^^! Hemen koyuyorum videoyu kesinlikle dinleyin! ♥☺

Pinocchio Ost - Roy Kim


Ölüyordu Kore Meraklısı bu şarkıya.. Ölüp bitiyordu. Parçalanmıştı bütün kulak zarı dinlemekten! Ama hala dinliyordu ♥ :p


Mutlaka dinleyin!!



Yine Pinocchio'dan önereceğim ♥ Buna da bayılıyorum ♥ Emin olun hepsi harika ♥

Pinocchio Ost - Every Single Day


Şarkı playistimde bu şarkı başlayınca bir değişik oluyorum kk :p

Bu da  mucize şarkılardan bir tanesi ♥





Şimdi önereceğim Ost ise, Healer'e ait ♥ Ji Chang Wook Oppamın klibini süslediği güzelim şarkı ♥,♥

Ben - You - Healer Ost


Klibin üzerindeki Ji Chang Wook'u görünce bir daha izleyesim geldi diziyi vallahi ya bu ne güzelliktir Oppa açıklasana *-* ♥

Harikasıın :))



Yeniden Healer'den önereceğim ♥ Harika ya hatta yıl sonu balosunda karaokesini yapacaktım ya bulamamıştım :/
Çok güzel bir şarkı ♥ Yalnız Kore'ce değil de İngilizce haberiniz olsun ^^

Healer Ost - Eternal Love ♥



Ji Chang yapma bunu bana ♥

Ömrümden ömür gitti cidden ♥

Yakışıklılıktan ölmese iyidir ^^







Bu önereceğim şarkı da Boys Over Flowers'e ait ♥ Şarkı ezberimde çok güzel harika mükemmel ♥ Sevmeyenler olmuş hatta. Olabilir başta bana da öyle oldu. Ama sonradan dinleye dinleye çok sevdim ^^^

Boys Over Flowers Ost - Starlight Tears ♥


Lee Min Ho'nun oynadığı bu dizi ♥ Onun için izlemiştim diziyi ^^ güzeldi gayet beğendim ♥

Bu da son önerdiğim Ost'tu..





Merak etmeyin tekrardan böyle Ost paylaşımları yapacağım ♥ kaç tane oldu onu bile saymadım kk ♥ İnşallah tekrar görüşmek üzere hoşçakalın ♥

-Kore Meraklısı ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder