12 Haziran 2016 Pazar

Kore Meraklısı İle Tanışın! ^^

Merhaba blog halkı!

Nasıl başlasam şu an çok panikledim..

Sevgili blog takipçilerim.. Sevgili Kore severler. Bloğuma hoş geldiniz. Daha önceden de açmak istediğim bu bloğu, zaman bulup sonunda açabildim! Bu konuda  gerçekten çok mutluyum :)

Burada açıkçası beraber her şeyi paylaşmayı istiyorum.. Kore haberlerini, Kuzey Kore hakkında garip bilinmeyen olayları, Kore'ceyi, Kpop magazinini ve daha niceleri.

Şimdi buraya yazacağım şeyler ise, sayfamızda olacak olan faaliyetlerden ibaret olacak.. İstekleriniz olursa eğer, yorum bırakmanız yeterli benim için, hemen uygulamaya çalışacağım ^^

1- Öncelikle tabii ki de Kpop gruplarından haberlerini, şarkılarını ve röportajlarını sizlerle paylaşacağım. İngilizce kaynaklardan kendi emeklerimle çevirip, sizlere sunacağım! :)

2- Kore yemek tariflerini sizlerle paylaşacağım ♥

3- Kore modasından konuşacağız! (Mesela G-Dragon'un tarzı ♥!)

4- Kore'ce dil kurallarını ve klavyede yazmayı size öğreteceğim! ♥

5- İzlediğim Kore Dramaları hakkında yorumlar paylaşacağım! Onlara kendi çağımda puanlar vereceğim ki, size dizi önerebileyim :)

6- Kuzey Kore'nin kurallarından bahsedeceğiz!!

7- Dinlenilmesi gereken Kpop müziklerini seçeceğiz. Mesela her ay dinlenilmesi gereken 5 Kore şarkısı ve izlenilmesi gereken 5 Kore dizilerini seçeceğiz!

8- En çok sevilen Kore atıştırmalıkları ve yemeklerinden tartışacağız, sizlere yediklerimden ve yaptıklarımdan fotoğraflar yükleyip, hem tarifini hem de tadını yazacağım ☺♥

9- Ve sizlere Kore ile ilgili olan eşyalarımı tanıtacağım, nereden aldığım kaç lira tuttuğu gibi konulara değineceğim.. Özellikle sizler için bulunması ve ulaşılması kolay olacak Kpop ürünleri paylaşmaya çalışacağım! :)

~GELELİM KORE MERAKLISI İLE TANIŞMAYA ♥

- Adımdan söz edecek olursak şimdilik paylaşmayı düşünmüyorum o yüzden Kore Meraklısı diyebilirsiniz.. Ya da Chingu falan içinizden ne geliyorsa :D ♥

-En sevdiğim renk, Mavi ♥

-En sevdiğim Kore yemeği, Kimbap ve Ramen çorba!

-En sevdiğim Kpop grupları, Exo, BigBang, Got7, Bts, Süper Junior Vs.

-En sevdiğim Kore dizisi, şüphesiz Descendants Of The Sun

-İlk izlediğim Kore dizileri, Whats Up? ve Love Rain

-Oppalarım :D, Song Joong Ki, Baekhyun, Justin Ji Sung, Ji Chang Wook, Lee Won Geun, G-Dragon, Kim Taehyung, Taeyang, T.O.P Vs. ♥

ŞİMDİLİK KORE MERAKLISI'NDAN BU KADARCIK ♥
       TEKRAR GELECEĞİM ♥
            GÜZEL KALIN, HOŞÇA KALIN ♥

2 yorum:

  1. ilk yorum çilekli süt'ünden gelsin*_*

    bayıldım çileğim harika olmuş hele birde you are my everthing altındaki yorunmuna

    bayıldım^_^

    en büyük destekçin olmaya hazırım müminem en sıkı takipçisi ben olacağım ellerine

    sağlık'__'

    YanıtlaSil
  2. Blog muhteşem cidden bayıldım ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil