15 Haziran 2016 Çarşamba

Tomorrow Boy Dizi Yorumu ♥ ~Kore Meraklısı

Yine güzel mi güzel bir diziyle karşınızdayım ^^

Bu aralar sürekli bir dizi bitirme aşaması içerisindeyim çünkü bu haftayı mini dizilere armağan ettim ^^

Şimdiki izlediğim mini dizide de bir Kpop grubunun şarkıcısı oynuyor. Belki biliyorsunuzdur, ben yine de söyleyeyim V.I.X.X'ten N oynuyor. Dizi de de çok tatlı gerçekten ♥ Onu önceden Sassy Go Go'da izlemiştim! Ama bu dizideki başrol ona çok yakışmış!

Hemen, dizi bilgilerini gireyim :)

Dizi Adı: Tomorrow Boy

Tür: Dram, Romantik, Gençlik

Daum Puanı: 10.0

Yönetmen: Park Sun-Jae, Jang Eu-Soon

Bölüm Sayısı: 5

Yapım Yılı: 2016

Yayın Tarihi: 28 Mart 2016 - 11 Nisan 2016

Dili: Korece

Ülke: Güney Kore



Oyuncular; Başroller ♥

 
 
 






   ♥ V.I.X.X - N



                               
 ♥ Kang Min Ah
 
Dizi gerçekten güzel bir diziydi. Miniydi ama hiç saçmalamamışlardı :D
 
Çoğu izlediğim mini dizide saçmalıklar oluyor çünkü ama bunda da sevdiklerim gibi sorun yaşamadım ve gayet güzeldi ^^
 
Yani sizlere de, izlemenizi tavsiye edebilirim.. Bir çeşit gençlik dizisi, duygulandığın birkaç yer oldu. Ama tabiiki de komik yanları da vardı. Çok güldüğüm yanları :D
 
Şimdilik benden bu kadar! Another Miss Oh dizisine başlamayı düşünüyordum dizi sitesinden bir arkadaş önermişti yanılmıyorsam.. Çok da güzel diyorlar ^^ izlemeyi düşünüyorum. İnşallah yorumunu da girerim! Kendinize iyi bakın! ♥
 
 

1 yorum:

  1. Bloğunu yeni keşfettim ama sanırım geç kalmışım son gönderi 2016 da gözüküyo.Umarım yakın zamanda sahalara dönersin.Fighting!!! 😁

    YanıtlaSil