12 Haziran 2016 Pazar

Descendants Of The Sun Dizi Yorumu ♥ (favori dizim♥)

Sizlere harika bir dizi yorumu ile geldim! ♥

Descendants Of The Sun;

(İlk önce dizi içeriğinden bilgilendirmek istiyorum ^^)

Dizi Adı: Descendants Of The Sun ~ 태양의 후예

Dil: Korece

Ülke: Güney Kore

Yönetmen: Lee Eung-Bok

Senarist: Kim Eun-Sook, Kim Won Suk

Yapımcı: Bae Kyung-Soo, Ham Young-Hoon, Yoo Jong-Seon, Park Woo-Ram

Yayıncı: KBS2

Dizi Türü: Dram, Aksiyon, Romantik

Daum Puanı: 6.8 (Bu güzelim diziye bu puan nasıl gelir? Adalet orada mısın?)

Bölüm Sayısı: 16

Yayın Tarihi: 24 Şubat 2016 - 14 Nisan 2016

Yapım Yılı: 2015 - 2016

Yayın Günleri Ve Vakitleri: Çarşamba - Perşembe; 21:55

BAŞ ROL OYUNCULARI;

SONG JOONG Kİ, SONG HYE-KYO, KİM Jİ-WOON, Jİ GOO

Ve Şimdi gelelim, Dizimizin yorumlarına ♥


 
 
 
 




















Dizinin afişi bile bu kadar nasıl güzel olabiliyor ki ♥ Gerçekten şu ana kadar izlediğim samimi söylüyorum en güzel diziydi! Bunu geçen toplu bir yerde söyledim ama bana bazı kişiler beğenmediklerini ve öbür dizilerin hakkını yemememi söylediler. Zevk meselesi ya bir şey demedim ^^ ama ben şahsen bu diziye bayılıyorum!! Bütün sahnelerini beynime kazıdığım ve her saniyesinde gözlerimden kalpler fışkırtarak izleten bir diziydi ♥



Dizinin Ostları da beni benden aldı. Hem de fena bir şekilde! Özellikle ben bir Exo-L olarak Chen'in söylediği Ost olan EveryTime'ye bayılıyorum! Ama favorim tabiiki de You Are My EveryThing.. ♥ Dizi ostları hakkında sorularınız olursa eğer, hepsini bekliyorum sizlerden!


Ya kendimi kaybetmek istemezdim ama Ölüyorum Sana Ey yakışıklılığı tavan yapmış Joong Ki Oppa ♥ ^^ En büyük Biasım olur kendisi ♥ :) Dizi hakkında sorularınız olursa eğer, Kore Meraklısı Unnie'niz her zaman burada olacak ♥♥


Ve sizlere son olarak kadromuzun fotoğrafını göstereceğim ♥

 Bu Dört güzelden tanıtmaya başlayayım ♥ ☺
En baştaki benim Biasım Song Joong Ki ♥
Onun yanındaki güzeller güzeli Song Hye-Kyo ♥

Onun yanındaki tatlışım Kim Ji-Won ♥
En sondaki yakışıklım ise Actor Ji Goo ♥

Descendants Of The Sun ile harika bir aile
oldular ♥♥




Evet yanlış görmüyorsunuz ♥

Bu dizide SHİNee'den Onew oynuyor!

Ve harika bir oyunculuğu var!
Beni dizide çok fena ağlattı ♥

Şu kadronun tatlışlığına bakar mısınız :)

Ve Uykusuz kalmış olan Kore Meraklısı Unnieniz uykuya kaçmak üzere gider! Çünkü saat 05:23 ve ben hala uyuyamadım :D İyi sabahlar! Korean halkııı!!




 

2 yorum:

  1. beraber izleyeceğiz unutmadık eğil mi? o günleri bekliyorum *_*

    bu dizi oppamız sayesinde tanıştık biz bu dizi hiçbir diziler gibi olamaz"_"

    benim bizim gözümüzde dünyanın ennnnnnnnn güzel ennnnnn harika dizisi en tatlı oppa

    burada oynuyor+_+

    gerçekten taridi edilemez bir dizi benim için ve hepte böyle kalacak aşklarını deli

    gibi kıskanmışımdır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutur muyum? O anı beynime kazıyacağım. Oturup izleyeceğimiz günleri deli gibi bekliyorum ♥ Bu dizi sayesinde, Oppamız, Song Joong Ki yani Çilekli Süt'ümüz sayesinde tanıştık ♥ benim dünyalar güzeli ilk ve tatlı blog takipçim ve, ruh ikizim :)

      Sil