13 Haziran 2016 Pazartesi

Yaz Tatilinde İzlenmelik 8 Kore Dizisi ♥ Önerilerim~

Harika dizi önerileriyle buradayım! Yaz tatilinde izlemelik Kore Dizileri mi arıyorsunuz? İşte doğru yerdesiniz ♥ Şu an Ramazan'dayız ve vakit geçirmek isteyen çok olur diye düşündüm. Benim gibi iftarı beklerken Kore Dizileriyle zaman geçirmek en iyi çare olacaktır ^^ Tek sorunum Kore yemeklerinin çok güzel gözüküyor olması. Bir de o yiyişleri yok mu aman Allah'ım ^^

Size şimdi önereceğim diziyi kesinlikle izlemelisiniz;
Dizi Adı: Kill Me Heal Me
Bölüm sayısı: 20 

Çok ağlamıştım bu dizide. Gerçekten harikaydı. Özellikle final bölümünde ağlamamak çok zordu^^ Eğer Kore Dizisi listeniz varsa, bu diziyi hemen eklemelisiniz. Dizi aklıma gelince tüylerim diken diken oldu. Çok güzel bir diziydi! ♥

Sıradaki güzel dizimiz geliyor!

Dizi adı: Sassy Go Go
Bölüm Sayısı: 16

Bu diziye bayıldığımı söylemeliyim! Hele ki Oppam Lee Won Geun'un yakışıklılığından bahsetmeyelim bile ^^ Bu dizide yine çok sevdiğim bir gruptan VİXX'ten N oynuyor ♥ Ayrıca kız başrolümüz size tanıdık gelmiş olabilir çünkü kendisi A Pink'ten Jung Eun-Ji. Çok tatlı ve güzel ♥ Bu diziyi de kesinlikle öneriyorum. Bir okul dizisi bu arada. Ben hiç sıkılmadan izlemiştim!


Şimdi size önereceğim dizi ise tam bir başyapıt! Bayılıyorum kendisine ♥ İçinde Biasım var ^^

Dizi Adı: Healer
Bölüm Sayısı: 20


Allah'ım ya şu an Ji Chang Wook'a bakmamak için zor tutuyorum kendimi ♥ Gözlerimden kalpler fışkırıyor adeta! Benimde olsaydı bir Helaer'im ne olurdu sanki ^^ ♥ Dizideki favorilerimden birisi ise Ahjumma'ydı.. Kesinlikle listenize ekleyin bayılacaksınız ^^


Sıradaki diziye geçelim ^^

Dizi Adı: Pinocchio
Bölüm Sayısı: 20


Yine harika bir dizi önerdim ^^ Ostlarıyla, Lee Jong Suk'un dünyalar güzeli oynayışıyla (yakışıklılığıyla^^) çok severek izlediğim bir dizi oldu. Park Shin Hye'yi de çok severim fakat rol yapma işinde çok minik az gibi ♥ Ama Harika bir dizi olmuş izlenilmeye kesinlikle değer!

Kesin izlediğiniz bir diziyi önereceğim şu an size. Ama izlemeyenler mutlaka vardır tabii ki. O yüzden büyük bir zevkle önereceğim. Benim en sevdiğim dizilerden bir tanedir o ♥ En sevdiğim grubun dizisi çünkü.. Tahmin edin?

Dizi Adı: Exo Next Door ^^ (mini dizi)
Bölüm Sayısı: 16


Ya şimdi benim nasıl bu güzellik karşısında gözlerim kamaşmasın! Baekhyun selam canımm ♥ Biasımın olduğu bu dizi benim herşeyim resmen :D kaç kere izlediğimi henüz hatırlayamıyorum :p Başrollerinde Chanyeol, Baekhyun, Do Kyungsoo Ve Sehun oynuyor. Öbür üyeler ise sonraki bölümlerde çıkıyorlar. Ama hatırladığım kadarıyla Luhan ve Kris yok dizide :( Sizlere bir de tam kadronun resmini göstermek istiyorum ♥ 12 Gölgeli 10 Adamımı. (şu an 9 a düştüler ama :(


Siz bir harikasınız beeğ ^^ ☺♥ Yakışıklılarım ♥

Bir sıradaki dizi önerisine geçelim hemen ♥

Dizi Adı: Choco Bank (mini dizi ♥)
Bölüm Sayısı: 6


Exo'dan Kai'nin oynadığı bir mini dizi ♥ Ya gerçekten çok güzeldi ♥ Kai var da biz mi izlemedik? Çoğu kişi yorumlarda Kai'nin oyunculukta kötü olduğunu yazmışlar.. Açıkçası bana Kai'nin her yaptığı şey çok güzel geliyor :D


Sıradaki dizi önerisi! (Uyarı. Bu diziyi kilo vermek isteyenler izlemesin. Ya da iftarı bekleyenler! Şef dizisi olduğu için fena acıktırıyor! ♥)

Dizi Adı: Oh My Ghost
Bölüm Sayısı: 16


 
İşte hayaletimiz orada! Yok olmaya başlamış görüyorsunuz :D En baştaki adamımız, karizma şefimiz ♥ Onun yanında yavru köpeğe benzeyen kızımız ise, Na Bong Sun ♥ Hendisine dizide hayran kaldım doğrusu ♥ En sondaki adamdan çok korkuyorum O.o Fena korkuyorum hemde. Resmen yolda karşılaşsam korkudan yere yığılırım.. Her neysee :D Bu dizi de kesinlikle izlenilmesi gereken bir dizi!!

Ve önereceğim son diziye geldik! Bu dizinin yorumunu bloğumda yaptım aslında. Ama önerilere eklemek istedim.. Bu arada Descendants Of The Sun'u önerilerime eklemedim çünkü onu zaten sizlere önermiştim ^^ Şimdi size önereceğim dizi de bir mini dizi!

Dizi Adı: 20 Years Old
Bölüm Sayısı: 4


B2ST üyelerinden Lee Ki Kwang oynuyor! Bu diziyi de izlemelisiniz! Ayrıntılı yorum için bloğumdaki 20 Years Old yorumuma bakabilirsiniz!

Şimdi Kore Meraklısından bu kadar! Kendinize iyi bakın ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder