13 Haziran 2016 Pazartesi

Dream Knight Dizi Yorumu ^^ (Mini Dizi) -Kore Meraklısı ♥

Herkese yeniden merhaba ^^
Çok hızlı giriyorum biliyorum :D çok fazla paylaşım yapıyorum onu da biliyorum. Ama yapmam da gerekiyor.. Çok hızlı dizi bitirdiğimden dolayı, çok fazla da yorum girmem gerekiyor. İki günlük blog şu anda zaten ^^ İlerde büyürse eğer bloğum, bunları okursunuz umarım ♥

Ve şimdi sizlere az önce bitirdiğim bir harikalık olan Got7 dizisiyle geldim! Hemen dizi bilgilerini gireyim ♥ :)

Dizi Adı: Dream Knight

Bölüm Sayısı: 12

Dizi Türü: Romantik, Komedi, Fantastik

Yayın Tarihi: 2015

Bölüm Süresi: 12 Dakika (başlama jeneriğini saymazsak 10 dakika civarı bir süreç ^^)

     OYUNCULAR;


Harika değiller mi? Şu tiplere bakın!! ^^

Pekala ♥ Sakinim ^^
Kız oyuncular hariç oradaki yakışıklılarımızın hepsi Got7'den.

Got7'den olanlar; Yugyeom, Youngjae, Jae Bum, Mark Tuan, BamBam, Junior, Jackson ♥

Öbür başroller; Song Ha-Yoon ve Min ♥


Açıkçası, ben bu diziyi Got7 olmasaydı izlemezdim.. Onlar tat katmış onlar güzelleştirmiş resmen ♥ Benim Got7'deki Biaslarım Yugyeom ve BamBam öbürlerine de hastayım ama bu ikisi ayrı ^^ Öbür safhadan çıktılar ya ikisi de ben ona yandım :D İlk başlarda açıkçası ben diziyi anlamadım ama vakit geçtikçe çok iyi anlaşılıyor. Yani her şeyi izleyip gördüm. Ya sen kim oluyorsun da JB seni öpüyor!! diye bağırdığım yerler de oldu tabiiki :D Evet maalesef JB'min o kızı öptüğünü gördüm. Kalbimi söktüler sanki :(


Açık konuşmak gerekirse, bu dizi Got7 olmasaydı, hayatta izlenilmezdi. Açıkçası sıkılırdım ama Biaslarımı izlerken sıkılmak imkansız gibi olduğu için hiç sıkılmadım keyifle izledim ^^

Dizi Ostları çok güzel Çünküü, Got7 şarkıları ^^ En çok A ve Stop Stop İt şarkıları çaldı. Harikaydı ya. Sonunda fena göz yaşı döktüm!

SPOİ!!
Sonu böyle bitmeyeydi iyiydi :(


Görmek istemeyen varsa o küçük yazıyı es geçebilir ^^ hepinize iyi geceler! Ben yine sabahın köründe buradayım saat 04:56 ^^

Sorularınızı bekliyor olacağım :) Kore Meraklısı Unnieniz kaçar ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder